Ahad, 13 September 2015

Peluang Kerja Sambilan Di Rumah Promosi Link

Peluang Kerja Sambilan Di Rumah Promosi Link. Pernah tak anda jumpa laman web Niaga Affiliate salah satu laman web yang diasaskan oleh Tuan Boon Lee usahawan internet malaysia. Dengan mendaftar secara percuma di Niaga Affiliate anda akan diberi sebuah link ke laman replika Niaga Affiliate. Setiap kali ada yang mendaftar melalui link anda, anda akan dibayar komisen RM1.

Peluang Kerja Sambilan Di Rumah Promosi Link


kerja sambilan di rumah promosi link
 
Secara mudahnya ini adalah program affiliate Pay Per Lead (PPL). Anda dibayar setiap kali ada lead yang mendaftar melalui link anda. Program ini dilancarkan pada tahun 2015. Bayaran komisen kepada ahli dibuat dua kali dalam sebulan terus ke akaun bank anda. Group support di facebook juga disediakan.

Apabila anda mendaftar sebagai ahli Niaga Affiliate, anda akan diberikan tool-tool promosi seperti gambar dan juga ayat-ayat promosi.

Langkah-Langkah Pendaftaran

1) Sila ke laman web niaga affiliate --> Niaga Affiliate

2) Sign Up percuma ATAU Upgrade Pakej Berbayar

Beza yang percuma dan berbayar :
  • Percuma : 30 pendaftaran pertama melalui link anda, anda tidak akan menerima komisen RM1 per sign up dari mereka. Sign up yang ke 31 dan seterusnya barulah anda akan menerima komisen RM1 untuk setiap kali pendaftaran. (Sebaik sahaja lead anda sudah cukup 30 unit, secara automatik anda akan di upgrade secara percuma ke pakej berbayar)
  • Berbayar : pendaftaran kali pertama dari link anda dan seterusnya anda akan terus menerima komisen. Tak payah tunggu sign up yang ke 31.
Walaupun begitu, ramai dalam kalangan ahli mendaftar secara percuma dan berjaya diupgrade ke pakej berbayar secara percuma selepas berjaya mengumpul lead 30 unit.

Untuk mendaftar secara percuma. Masuk ke laman web niaga affiliate dan tekan butang "klik sini untuk daftar"

Lihat ruangan Pra-Daftar sekarang. Masukkan nama, email dan no tel anda kemudian submit.

3) Selepas submit sila semak inbox email anda dan ikuti arahan. Klik link yang diberikan untuk pendaftaran sebagai ahli niaga affiliate. Lengkapkan butiran maklumat anda serta maklumat bank anda untuk pembayaran komisen.



Selamat mencuba :-)





EmoticonEmoticon